Hi, How Can We Help You?

Faq

ONZE MEEST GESTELDE VRAGEN

Hieronder vind u een overzicht van onze meest gestelde vragen, Daarnaast hebben wij ook nog een opsomming gemaakt van de vragen per land deze vind u overzichtelijk op de bestelpagina. Mocht u na het lezen van onze FAQ nog steeds vragen hebben, dan zitten onze medewerkers voor u klaar.

U kunt bij ons 24/7 uw bestelling plaatsen, uw bestelling wordt altijd voor u op vakantie gaat opgepakt. Ook als u bijna weg gaat en toch nog aan uw visums denkt kan u bij ons terecht. Door onze Spoed service wordt er automatiche een sms gestuurd naar onze medewerkers die weekend dienst hebben. Zo kunnen wij u dus altijd helpen.

Met het oog op de wet bescherming persoongegevens hebben wij strikte richtlijenn hoe wij met uw gegevens omgaan, zo wordt uw data gedodeerd opgeslagen en wordt u data binnen aanzienbare tijd na uw terugkeer verwijderd.

Nee, Dit is helaas niet meer mogelijk. Na betaling ontvangt u altijd een overzicht van de aanvraag, deze moet u controleren na uw akkoord gaan wij uw aanvraag pas verwerken. Als een visum eenmaal is geleverd kan het niet worden aangepast. Een Visum, Esta of Eta is een overheidsdocument wat niet meer kan worden aangepast. Het is raadzaam om contact op te nemen met onze specialisten of een nieuwe aanvraag te doen.

Bij elke land is de procedure voor een Visum, Esta of Eta anders.
Op elke pagina hebben wij daarom duidelijk vermeld hoe lang uw aanvraag duurt. Daarnaast heeft u altijd de mogelijkheid om uw aanvraag met spoed te laten oppakken.

U kunt onze FAQ over Egypte hier bekijken (LINK)

Start uw Visum, Esta of Eta aanvraag

Hulp nodig met uw aanvraag? Geen probleem! Onze specialisten staan klaar om u te helpen met uw Visum aanvraag.